Mi az a direkt marketing (email, SMS)? |
|
||||
A rendszerben lehetőség van különféle marketing eszközök használatára, amelyekkel a vendégek közvetlen elérését valósíthatjuk meg. A jelenleg biztosított eszközök az email, a postai levél és az SMS. Jellegét tekintve minden funkció ugyanúgy használható. Első lépésben kiválasztjuk a megcélozni kívánt vendégeket. Ehhez sok szempontot vizsgálhatunk (kor, nem, foglalkozás stb.). A következő lépés a küldött anyag szerkesztése. Itt makrók segítségével személyre szabott ajánlatokkal kereshetjük meg a vendégeket. Lehetőségünk van a vendég nevének, számla egyenlegének stb. a szövegbe illesztésére. A harmadik lépés pedig az összeállított anyagok kiküldése illetve postai levél esetén a nyomtatása. Az üzleteknek nagy károkat okoznak a bejelentkezéseken nem megjelenő vendégek. Ilyenkor az előre lekötött kapacitás (fodrász vagy akár szolárium) kihasználatlanul marad. Ennek elkerülésére szolgál a bejelentkezés emlékeztető funkció. Lényege, hogy valamilyen emlékeztető üzenetet küldünk a vendégnek röviddel a megjelenés időpontja előtt, és egyúttal megkérjük arra, hogy jelezze, ha mégsem kíván eljönni. Az emlékeztetést természetesen az alkalmazott is elvégezheti személyesen telefonálással, azonban a rendszer erre megfelelő eszközöket biztosít: email és SMS alapú emlékeztetőt tud küldeni. |
|||||
Mennyibe kerül az sms küldés?Az sms küldés díjszámítása mindhárom magyar szolgáltató irányába egységes, üzenet alapú. Külföldi mobilszolgáltatók által felszámított egységek |