Tevékenységek |
|
||
A rendszerben lehetőség van az alkalmazottak azon tevékenységeinek (például takarítás, anyag beszerzés, oktatás stb.) felvitelére, amelyek befolyásolják a munkaidejüket (ezen keresztül pedig akár fizetésük mértékét) vagy a vendégek bejelentkezéseit. Ezeket a tevékenységeket alapvetően két fő kategóriába lehet sorolni aszerint, hogy beletartozik-e az alkalmazott munkaidejébe vagy sem. Az előbbi olyan feladatot jelent, amit az üzletnek végez és ez alatt nem történhet hozzá bejelentkezés sem (pl. megbeszélés), míg az utóbbi értelemszerűen azt jelenti, hogy az alkalmazott valamilyen oknál fogva egyáltalán nem dolgozik (pl. ebédszünet). A tevékenységek az átláthatóság miatt a bejelentkezés ablakon is megjelennek és módosításuk és felvételük onnan is lehetséges. Természetesen a bejelentkezésektől egyértelműen elkülöníthetők. A különálló tevékenység ablakban időben visszafelé akár az összes tevékenységet megtekinthetjük egyszerre és könnyebben kereshetünk. A Bejelentkezés ablakon viszont nem felsorolásszerűen, hanem a naptárban elhelyezve tekinthetjük át őket. Ez a funkció a Blonde következő változataiban érhető el:
|
Blonde rendszer funkciói |
|
A képekre kattintva többet tudhat meg a Blonde egyes feladatairól.
|
|