Online bejelentkezés |
|
||
Az online bejelentkezés funkció az üzlet weboldalán történő bejelentkezés kérést jelent. Ekkor a vendég az interneten teljesen önállóan képes egy bejelentkezés kérést küldeni az üzletnek. Az üzlet feladata, hogy a beérkezett kéréseket átnézze és elfogadja vagy elutasítsa. A funkció megfelelő működéséhez az üzlet weboldalának kapcsolódnia kell a Blonde központi webszerveréhez. Ez a kapcsolódás a vendégek számára láthatatlan lesz, azaz ők úgy érzékelik, hogy továbbra is a megfelelő üzlet weboldalán tartózkodnak. Az online érkezett bejelentkezéseket az üzlet megfelelő időközönként letölti és ellenőrzi. Mivel a weboldalon a vendég tölti ki a bejelentkezés részleteit, ezért gyakran egyeztetésre van szükség. Új vendég esetén kérdéses a megbízhatóság, ezért minden esetben megerősítésre van szükség. Ezeket meg lehet tenni az üzlet szokásos eszközeivel (telefon, email, SMS). Az online bejelentkezés során feltöltött adatok köre pontosan szabályozható: kiválasztható, hogy mely alkalmazottak és szolgáltatások jelenjenek meg a weboldalon és pontosan milyen szöveggel. A módszer biztosítja, hogy érzékeny adat nem kerülhet ki az internetre: a vendégeknek nincs lehetőségük az üzlet adataihoz hozzáférni. A bejelentkezés kérések fogadása mellett a rendszer képes egyszerű kapcsolatfelvétel rögzítésére is. Ilyenkor a vendég nem kíván bejelentkezni, csak valamilyen egyéb okból megadja az adatait az üzlet számára (regisztrációhoz hasonló). Ezek a kérések ugyanúgy letöltésre kerülnek, mint a bejelentkezés kérések. Ez a funkció a Blonde következő változataiban érhető el:
|
Blonde rendszer funkciói |
|
A képekre kattintva többet tudhat meg a Blonde egyes feladatairól.
|
|